gebouw met al zijn structurele kenm

Sur ForumLib, il n'y a pas de catégorie, pas d'inquétude. Dites ce que vous voulez ! Dans le respect, la joie et la bonne humeur :-)
Répondre
Message par caicai2017  29 mars 2019 06:29
Message par caicai2017
29 mars 2019 06:29

gebouw met al zijn structurele kenm

Message par caicai2017 » 29 mars 2019 06:29

"Ik zou hem niet alleen vertellen wat ik dacht, ik zou ook foto's maken met mogelijkheden en herzieningen voor hem." Zei Hatfield.
Hij wilde oorspronkelijk een hoofdrol spelen in de architectuur en Bowerman was de enige coach die steunde naast het volgen van die droom. Hatfield werkte eerst bij Nike op het gebied van architectuur en hielp Nike bij het bouwen van hun eerste magazijnen, winkels en showrooms.
"Er was een vermoeden dat er Nike Air Max 2017 Mujer sommige Nike-ontwerpers waren die niet zo goed waren," zei Hatfield. "Ze hebben ongeveer 25 procent van de beroepsbevolking ontslagen. Het was een moeilijke tijd. '
Deze bezuinigingen, zei Hatfield, opende het raam van de Nike Roshe Run Femme gelegenheid voor hem om zijn architecturale vaardigheden over te brengen in het ontwerpen van een schoen. Nike organiseerde een wedstrijd waarbij ontwerpers de taak hadden een atletische schoen te cre?ren met een doel in het dagelijks leven. Nadat hij zijn ontwerp had gezien, zei Hatfield dat het bedrijf hem niet vroeg of hij de klus wilde, maar eerder zei dat hij het zou aannemen.
Zijn eerste project als ontwerper was wat de Air Max Nike Air Max 90 Damen zou worden. Een zelfverklaard roekeloos persoon, Hatfield zei dat hij een reis naar Parijs nam voor inspiratie. Het originele ontwerp voor de schoen was gebaseerd op het Centre Pompidou, een gebouw met al zijn structurele kenmerken aan de buitenkant blootgesteld.
Hatfield zei dat hij het leuk vond om de mechanica van een schoen te demonstreren en wat de ene van de andere onderscheidt. Hoewel hij bijna was Nike Air Max 270 Femme ontslagen of een dergelijk niet getest ontwerp had geprobeerd, zei Hatfield na zijn instincten uiteindelijk zijn vruchten afgeworpen.
"Als je gelooft in iets dat sterk genoeg is en het idee een goed idee is, is het de moeite waard om voor te vechten of mogelijk ontslagen te worden," zei Hatfield. "Het was een goed gevoel om te zien hoe alle verkooprecords werden verbrijzeld."
Inspiratie komt van alles in de wereld om hem heen, Nike Air Max 95 Womens zei Hatfield. Mensen ontmoeten, naar concerten gaan en andere activiteiten be?nvloeden zijn geest, en die ervaringen manifesteren zich vaak in schoenontwerpen.
Een van de meest iconische sneakerstijlen, de Air Jordan, gebeurde bijna niet. De eerste twee generaties van de schoen, zei Hatfield, waren defect en spanden spanning tussen Nike en de atleet.
"Als je een belangrijk stuk werk doet, is het de tand des tijds", zei Hatfield.
Hatfield herinnerde zich de www.montajesavila.es eerste keer dat hij Jordan ontmoette en de daaropvolgende langdurige relatie die ze delen. Met het paar Jordans dat hij had uitgekozen om die dag te dragen, liet Hatfield zijn schoenen uit en zei dat hij ze aan iemand in het publiek wilde geven.
De menigte ging uit hun dak en iedereen probeerde zijn aandacht te trekken en de schoenen te bemachtigen - die hij ook had beloofd te Adidas Superstar Mujer ondertekenen. Hij veranderde in een nieuw paar felgekleurde sneakers, waarvan hij zei dat deze niet beschikbaar zijn tot december 2019.
Hatfield besprak vervolgens de schoenen die Dadich droeg, Nike HyperAdapt, die bekend staan ??om hun zelfverstrakkingstechnologie en sensoren die ervoor zorgen dat de schoen zich vormt naar de voet.
"Ergens in de toekomst hoef je ze niet eens aan te raken," zei Hatfield. "Ze zullen automatisch losser en strakker worden op basis van je bewegingen."
Hij zei dat de sneakers en Adidas Superstar Mujer de technologie in hen erg nuttig zijn voor mensen met een andere handicap of mensen met een ziekte die hun motorische vaardigheden, zoals Parkinson, be?nvloedt.
Hatfield eindigde het interview met de opmerking dat hoewel hij honderden schoenen in zijn carrière had ontworpen, hij nooit een perfectionist was.
"Ik maak fouten en Adidas ZX Flux Mujer daar ben ik cool mee, dus als ik op een punt kom waarvan ik denk dat het goed is, laat ik het rijden," zei Hatfield. "Ik heb te veel te doen om vast te komen aan dit ene ding."

Répondre

Répondre